Дубініна, Оксана Миколаївна2020-07-212020-07-212013Дубініна О. М. Деякі аспекти формування професійної компетентності з програмної інженерії у технічному вищому навчальному закладі / О. М. Дубініна // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. наук. пр. Сер. : Педагогіка і психологія / Крим. гуманіт. ун-т. – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип. 40, ч. 1. – С. 101-109.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47479Розглянуто проблему темпів розвитку дидактичних систем програмної інженерії. Це питання нерозривно пов'язане з протиріччям в галузі програмної інженерії, яке полягає в дефіциті фахівців, стійко компетентних в цій галузі. Охарактеризовано дисципліни, які формують базові знання програмного інженера. За допомогою коефіцієнта конкордації Кендалла встановлено та проаналізовано кількісну міру зв’язку між базовими дисциплінами та профільним предметом при вступі. Досліджено можливості застосування кореляційного аналізу для обробки сучасного педагогічного експерименту.The problem of the software engineering didactic systems progress rate was considered. This question is closely related to the contradiction in the area of software engineering, which is a deficit of stable competent specialists in this area. Disciplines that form the basic knowledge’s of software engineering were characterized. With Kendall's concordance coefficient was found out and analyzed the quantitative relationship measure between basic disciplines and specialized course on admission. The possibility of the correlation analysis appliance for the processing of modern pedagogical experiment was researched.ukстудентикореляційний аналізкоефіцієнт конкордації Кендалладидактичні системиhigher education institutionsstudentssoftware engineeringcorrelation analysisKendall's concordance coefficientДеякі аспекти формування професійної компетентності з програмної інженерії у технічному вищому навчальному закладіArticle