Монь, А.2015-06-182015-06-182015Монь А. Ідеї неперервної педагогічної освіти у наукових поглядах О. Г. Мороза / А. Монь // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 236-246.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15400У статті розглядається концепція неперервної педагогічної освіти О.Г.Мороза. Аналізується взаємозв’язок між ефективністю адаптації студента-першокурсника та мотивацією до навчання та самовдосконалення; між професійною адаптацією молодого вчителя та прагненням до неперервної освіти й саморозвитку.The article deals with the concept of lifelong teaching education according to O.G. Moroz Examines the relation between the effectiveness of first-year student adaptation and motivation for learning and self-improvement; between novice teacher’s professional adaptation and the desire for lifelong learning and self-development.ukформування особистостіпрофесійна адаптаціясучасний педагогнеперервна освітасамовдосконаленняlifelong teacher educationself-educationnovice teacher’sprofessional adaptationІдеї неперервної педагогічної освіти у наукових поглядах О. Г. МорозаIdeas of lifelong teaching education according to O. G. MorozArticle