Коломоєць, АнастасіяАксьонов, ДенисЛарка, Людмила Сергіївна2024-07-092024-07-092024Коломоєць А. В. Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану / А. В. Коломоєць, Д. Є. Аксьонов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 788.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79200Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингуukцифровізаціямаркетингові дослідженняметрики маркетингової діяльностімаркетингова діяльністьреспондентиопитувальні формиЦифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стануArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464