Стремоухова, АлінаПічугіна, Тетяна СергіївнаДругова, Олена Сергіївна2017-07-262017-07-262016Стремоухова А. Пропозиції щодо вдосконалення формування маркетингової стратегії промислового підприємства / А. Стремоухова, Т. С. Пічугіна, О. С. Другова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 43 (1215). – С. 91-94.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30761У статті розглянуто теоретичні особливості формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність промислового вітчизняного підприємства ДП "Завод імені В. А. Малишева". Розглянуто основні ринки збуту стратегічної продукції підприємства. Запропоновано поетапну стратегію та ринок збуту.The article deals with theoretical features of formation of marketing strategy of a company. Analyzed marketing activities of industrial, domestic enterprises the state enterprise "Plant named after Malyshev". Considered the main markets for strategic products of the company. Proposed a phased strategy and market.ukзбутринок збутупродукція підприємствастратегіяВВППропозиції щодо вдосконалення формування маркетингової стратегії промислового підприємстваProposals for the improvement of formation of marketing strategy of industrial enterpriseArticle