Катков, Є. О.Ларка, Микола Іванович2014-05-222014-05-222013Катков Є. О. Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 21 (994). – С. 90-96.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6655Проаналізовано маркетингові стратегії виведення інтелектуального продукту промислових підприємств на ринок, виконано вдосконалення та адаптацію стратегічних розробок в умовах мінливості сучасної ринкової кон'юнктури, а також запропоновано способи застосування маркетингових стратегічних розробок щодо виведення на ринок інтелектуального продукту вітчизняних промислових підприємств. Визначено основні напрямки маркетингових досліджень та умови їх застосування.Analyzed the marketing strategy of offering intellectual products of industrial enterprises in the market, made the improvement and adaptation of strategic developments in modern vicissitudes of the market, and proposed ways to use marketing strategic developments that the placing on the market of intellectual products of domestic industry. The main areas of market research and their conditions of use.ukпродукти інтелектуальнікон'юнктура ринковарозробки стратегічнідослідження маркетинговіmarketing strategyintellectual productintellectual propertyindustrial enterpriseМаркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринокArticle