Мирошник, Тетяна ОлександрівнаКобєлєва, Тетяна Олександрівна2024-09-112024-09-112024Мирошник Т. О. Вплив бренду університету на ефективність підготовки фахівців [Електронний ресурс] / Т. О. Мирошник, Т. О. Кобєлєва // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 1. – С. 426-428. – URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50473, вільний (дата звернення 11.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81144В доповіді обгрунтовано, що бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців, оскільки він визначає сприйняття та репутацію університету як навчальної установи. Бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівцівukмаркетингінтелектуальна власністьбрендуніверситетиформування брендупросування брендуринокВплив бренду університету на ефективність підготовки фахівцівArticlehttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380