Редченко, Олена Сергіївна2014-04-292014-04-292012Редченко О. С. Математична модель руху у кривих швидкісних потягів з кузовами, що нахиляються / О. С. Редченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Математичне моделювання в техніці та технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 2. – С. 206-211.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5809Розроблені математичні моделі, що дозволяють визначити потрібний кут нахилу кузова та досліджувати коливання надресорної будови екіпажу під дією відцентрової сили інерції у кривих.The mathematical models which allow determining necessary tilt angle of the car body and allow investigating the oscillations of the train over leaf suspension under inertial centrifugal force at the curve.ukзалізничний транспортпасажирські потягишвидкість рухузалізничні лініїрух потягівМатематична модель руху у кривих швидкісних потягів з кузовами, що нахиляютьсяArticle