Перерва, Петро ГригоровичДолина, Ірина ВолодимирівнаПогорєлов, Микола Іванович2020-09-172020-09-172020Перерва П. Г. Ефективність маркетингу технологічних процесів / П. Г. Перерва, І. В. Долина, М. І. Погорєлов // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 190-193.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48254Приведені передумови, що пояснюють небажання розширювати кількість показників при економічній оцінці нових технологічних процесів, не завжди є визначними в умовах розвинутих ринкових відносин. Вони можуть бути цілком прийнятним в одних випадках і повністю не прийнятними в інших.ukінноваціїпромислові підприємстваекономічна ефективністьЕфективність маркетингу технологічних процесівThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329