Мелень, Олена ВалентинівнаСтригуль, Лариса СтаніславівнаПобережна, Наталія Миколаївна2019-02-132019-02-132018Мелень О. В. Обґрунтування потреби використання програми "Channel Manager" в управлінні діяльністю готельного бізнесу [Електронний ресурс] / О. В. Мелень, Л. С. Стригуль, Н. М. Побережна // Економіка та суспільство = Economy and Society : електрон. наук. фахове вид. – 2018. – Вип. 18. – С. 463-467. – URI: http://economyandsociety.in.ua/journal/18_ukr/64.pdf, вільний (дата звернення 13.02.2019 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39672Розвиток туризму в Україні потребує застосування інноваційних підходів до організації управління галуззю як на макрорівні, так і на мікрорівні. Управління готельними підприємствами є важливим видом професійної економічної діяльності, що спрямована на підвищення конкурентоздатності пропонованих послуг на ринку туризму, створення й підтримку іміджу підприємства і, як результат, на прибутковість його діяльності. Динамічне зростання туристичних потоків спонукає підприємства готельного бізнесу використовувати новітні інформаційні технології в управлінні готельною справою для досягнення своєї мети.The development of tourism in Ukraine requires certain innovative approaches to the organization of management of the industry both at the macro and micro level. The management of hotels is an important professional economic activity which aims at increasing the competitiveness of the offered services in the tourism market, creating and maintaining the image of the company and, as a result, on the profitability of its activities. The dynamic growth of tourist flows encourages hotels to use the latest information technology in the management to achieve its goals.ukтуристичний бізнесуправління діяльністюінтерактивні технологіїелектронні канали збутуtourism businessactivity managementinteractive technologiesinnovationsonline sale channelsОбґрунтування потреби використання програми "Channel Manager" в управлінні діяльністю готельного бізнесуReasoning the need for the use of channel manager in management of the activity of the hotel businessArticle