Перерва, Петро ГригоровичКосенко, Олександра ПетрівнаЯковлєв, Анатолій ІвановичКузьминчук, Наталя ВолодимирівнаТоважнянський, Вячеслав ЛеонідовичМаслак, Ольга Іванівна2017-01-182017-01-182010Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2010. – 621 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26343У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.ukмакроекономікабезпека економічнадіяльність інноваційнарегулювання державнезабезпечення інформаційно-аналітичнеполітика інноваційнапотенціал стратегічнийуправління підприємствомфінансуванняМаркетинг. Менеджмент. ІнноваціїBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-4028-7697