Шроль, Т. С.2015-06-232015-06-232015Шроль Т. С. Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів / Т. С. Шроль // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 317-326.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15476У статті розкрито поняття "професійної компетентності майбутнього вчителя", «проектна діяльність майбутнього вчителя». Вказано основні вимоги до використання методу проектів, параметри оцінки зовнішнього оцінювання проекту. У процесі вивчення курсу "Основи мультимедіа" розглянуто особливості використання методу проектів як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів.Annotation: The article reveals the concepts of “professional competenceof a future teacher” and “project activity of a future teacher”. The main requirements for the use of the project-based learning and the valuation parameters of external project evaluation are pointed out. The peculiarities of the use of project-based learning as a means of professional competence formation of future teachers in the process of studying the course “Fundamentals of multimedia” are examined.ukметод проектівзовнішнє оцінювання проектунавчально-пізнавальна діяльністьоснови мультимедіаfuture teachersprofessional competenceproject activityproject-based learningПроектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителівThe project activity as a means of professional competence formation of future teachersArticle