Жарченко, К. М.Пічугіна, Тетяна Сергіївна2014-03-262014-03-262013Жарченко К. М. Класифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картону / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 7. – С. 31-36.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5086У статті на основі проведеного теоретичного дослідження і аналізу публікацій фахівців у галузі сегментування промислових підприємств, запропонована класиф ікація факторів сегментування міжнародного ринку для підприємств-виробників покрівельного картонуIn the article on the basis of theoretical research and analysis publications of experts in the field of industrial segmentation, classification factors segment of the international market for enterprise-producers of felt paperukкритерії сегментаціїцільовий ринокадаптація товаруконкурентне середовищемаркетингова діяльністьinternational marketmarket segmentationsegmentation factorscriteria for segmentationtarget marketproduct adaptationcompetitive environmentmarketing activitiesКласифікація факторів сегментування міжнародного ринку підприємств-споживачів покрівельного картонуArticle