Комишан, А. І.Панфілов, Юрій Іванович2016-08-262016-08-262016Комишан А. І. Педагогічний контроль як ключовий компонент педагогічної діагностики навчальних досягнень студентів та курсантів / А. І. Комишан, Ю. І. Панфілов // Сучасні педагогічні технології в освіті : зб. наук.-метод. пр. / ред. О. Г. Романовський, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 74-88.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22917Автори статті, розглядють педагогічну діагностику, як обов’язковий компонент освітнього процесу, виділяють її ключовий компонент – «педагогічний контроль» навчальної діяльності студентів та курсантів. У статті наведені результати дослідження ролі педагогічного контролю у забезпеченні якості підготовки майбутніх фахівців з вищою (вищою військовою) освітою. Визначені завдання, функції та види педагогічного контролю в умовах кредитно-модульної системи організації освітнього процесу.ukдіагностика педагогічнадіяльність контрольно-проектувальнадіяльність контрольно-виконавськадіяльність контрольно-аналітичнаПедагогічний контроль як ключовий компонент педагогічної діагностики навчальних досягнень студентів та курсантівArticle