Шапран, Олена Євгенівна2023-03-122023-03-122022Шапран О. Є. Онлайн-мерчандайзинг як спосіб збільшення продажів в інтернет-магазині / О. Є. Шапран // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 629.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63179ukінтернет-торгівляінтернет-магазинсайт інтернет-магазинуонлайн-мерчандайзингвикладення товарівпродажітоварні карткитовариконкурентоспроможністьелектронна торгівляОнлайн-мерчандайзинг як спосіб збільшення продажів в інтернет-магазиніThesis