Піканова, Анастасія Володимірівна2018-11-222018-11-222017Піканова А. В. Роль упаковки у маркетингу молочної продукції / А. В. Піканова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 54 (1257). – С. 111-116.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38595У статті розглянуто роль упаковки товару як фактору впливу на поведінку споживачів. Запропоновано позиціонувати упаковку, як окремий елемент комплексу маркетингу, який стає складовою іміджу підприємства та елементом маркетингової комунікації між виробником та споживачем. Проаналізовано елементи та характеристики упаковки, які є факторами успіху та пізнаванності бренду на ринку. Визначені вимоги до упаковки молочних продуктів, досліджено тренди в пакуванні продукції молочній промисловості України.The article describes the role of product packaging as a factor affecting the consumer behavior. Packaging is positioned as a separate element of the marketing mix, which becomes a part of the image of the enterprise and an element of marketing communication bet ween seller and consumer. The article analyzes the elements and characteristics of packaging, which are factors of success and brand awareness in the market. The requirements for packaging of dairy products were determined, and trends in packaging of dairy products of Ukraine were investigated in the article.ukмаркетинг-міксповедінка споживачаімпульсивні покупкибрендмолочна промисловістьpackagingmarketing mixconsumer behaviorimpulsive purchasesbranddairy industryРоль упаковки у маркетингу молочної продукціїRole of packaging in the marketing dairy productsArticle