Васильцова, Світлана ОлександрівнаРоманчик, Тетяна Володимирівна2022-05-032022-05-032021Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу" : для студентів заочної форми навчання спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова, Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – 36 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56697Термін "проєкт" не є новим для вітчизняної економіки. Під проєктом було прийнято розуміти документально оформлений план споруди (конструкції). В англомовній економічній літературі це поняття прийнято позначати терміном "design". Перехід до ринкових відносин привніс в економічне життя безліч нових термінів і понять. Термін "проєкт" також одержав більш широке тлумачення і за своїм змістом наблизився до англійського "project", що охоплює весь процес – від появи ідеї, її розробки, реалізації до одержання результату.ukметодичні вказівкипрактичні роботипроєктний менеджментмаркетингпроєктмаркетинговий проєктМетодичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922https://orcid.org/0000-0002-2065-2415