Вилегжаніна, Б. С.2015-12-142015-12-142014Вилегжаніна Б. С. Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості / Б. С. Вилегжаніна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 35-45.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18837У статті розглядаються теоретичні та методико-практичні підходи до впровадження концепції управління взаємовідносинами з клієнтами на промисловому секторі на ринку пивоваріння. Визначено складові інформаційного забезпечення CRM-систем на підприємстві. Обгрунтовані в роботі наукові положення, висновки та практичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних питань впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості. Зроблено висновок, що підприємства, які функціонують на промисловому ринку, отримують додаткові джерела економії ресурсів за рахунок зниження витрат клієнтів, можливості відсікання неприбуткових та неперспективних клієнтів, збільшення кількості повторних продажів перспективних клієнтів.ukпромисловий секторклієнтCRM-технологіїавтоматизація маркетингуелектронна комерціяindustrial sectorbrewing industrycustomer strategycustomer relationship managementВпровадження концепції CRM у пивоварній промисловостіImplementation of CRM concept in beer industryArticle