Колеснікова, Тетяна МиколаївнаЗаренбін, Володимир Георгійович2016-10-062016-10-062016Колеснікова Т. М. Аналіз двигунів з модульним відключенням циліндрів / Т. М. Колеснікова, В. Г. Заренбін // Двигатели внутреннего сгорания. – 2016. – № 2. – С. 40-44.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23637Розглядаються існуючі конструкції автомобільних двигунів, що реалізують різні способи відключення циліндрів. Виявлено недоліки і переваги двигунів з різними способами відключення циліндрів. Відмічається, що модульні двигуни мають найбільшу паливну економічність, однак вони відрізняються складністю та ненадійні- стю конструкції. Також наведено, що у безшатунному двигуні з кривошипно-кулісним механізмом крім можливості підвищення ефективного ККД через малі механічні втрати, конструктивно простіше реалізується модульне відключення циліндрів.Regarded the constructions of automobile engines existed, in which the different processes of cylinder’s disconnection take place. Found the disadvantages and pluses of engines with different methods of cylinder’s disconnection. Marked that module engines have the highest fuel economy, but they are different with their ability to be more complex and unreliable construction. Also shown that in the crank-rocker engine without piston-rod has not only a possibility of increasing of effective Energy conversion efficiency because of low mechanical losses, where the module cylinder’s disconnection is implemented more easilyukавтомобільні двигунипаливна економічністьзниження токсичностірегулювання потужностізмінний робочий об’ємбезшатунний двигункривошипно-кулісний механізмАналіз двигунів з модульним відключенням циліндрівAnalysis of engines with module disconnecting of cylindersArticle10.20998/0419-8719.2016.2.07