Ларка, Людмила Сергіївна2022-06-122022-06-122022Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.ukмаркетингові дослідженнямаркетинговий потенціалпідприємствафінансові службиПосилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових дослідженьStrengthening the marketing potential of the enterprise with the help of marketing researchThesishttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464