Сергієнко, Олена АндріанівнаПодоляк, О. О.Рибалка, В. В.2022-11-102022-11-102020Сергієнко О. А. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємництва / О. А. Сергієнко, О. О. Подоляк, В. В. Рибалка // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2020" : труди 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 40-42.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59104ukмаркетингове плануванняпродуктцінавхідний маркетингінноваційний маркетингМаркетингова складова розвитку інноваційного підприємництваArticle