Ткачова, Надія Петрівна2020-09-102020-09-102020Ткачова Н. Економічна характеристика різновидів бенчмаркінгу / Н. Ткачова // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 317-319.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48149Доведено, що впровадження бенчмаркінгу зробить генерацію ідей звичним видом діяльності всередині всього підприємства і підрозділи маркетингу, зокрема. Обов'язкове застосування маркетологами механізму бенчмаркінгу гарантуватиме створення великого банку якісних ідей для вирішення будь-яких проблем підприємства. При цьому повинно бути встановлено резервне фінансування для підтримки досліджень підсумкової цінності спочатку привабливих ідей.ukконкурентоспроможністьмашинобудівні підприємстваконкурентні перевагиЕкономічна характеристика різновидів бенчмаркінгуThesis