Микитенко, В. Ю.Долінська, Раїса Григорівна2014-04-242014-04-242013Микитенко В. Ю. Оцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємстві / В. Ю. Микитенко, Р. Г. Долінська // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 76-83.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5688Розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності управління між фірмовими відносинами на промислових ринках, використання яких дозволяє фірмі розв’язати проблему оцінки і вибору ринкових контрагентів, виміряти результативність взаємовідносин, а також створити механізм забезпечення ефективних міжфірмових взаємовідносинThe article describes the methodological approaches to measuring the effectiveness of interfirm relationships in industrial markets, which allow to solve the problem of market counterparties selection and evaluation as well as a mechanism to ensure effective interfirm cooperationukміжфірмові взаємовідношеннякапітал міжфірмових взаємовідносинпідвищення конкурентоспроможностіпокупціпостачальникrelationship marketingvalue and effective of relationshipsinterfirm relationscapital of interfirm relationsОцінка ефективності маркетингу взаємовідносин на промисловому підприємствіArticle