Ільїна, Валерія ВалеріївнаПроскурня, Олена МихайлівнаПерерва, Петро Григорович2021-02-112021-02-112020Ільїна В. В. Правила цифрового маркетингу в індустрії туризму / В. В. Ільїна, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 241-243.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50968ukтуристичні послугикомунікативна компетентністьрекламаІнтернетПравила цифрового маркетингу в індустрії туризмуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329