Zips, SebastianAbdunurova, AssemZhechev, Vladimir2025-01-162024Zips S. Innovative marketing strategies for increasing consumer loyalty in post-crisis recovery [Electronic resours] / S. Zips, A. Abdunurova, V. Zhechev // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 45-48.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85347enconsumer loyaltyinnovative marketing strategiespost-crisis recoverysocial networkstransparency with customersapproaches to strengthening loyaltyInnovative marketing strategies for increasing consumer loyalty in post-crisis recoveryArticle