Перерва, Петро ГригоровичЛошакова, Світлана Євгенівна2017-03-102017-03-101999Перерва П. Г. Комплексне дослідження ринку : навч.-метод. посібник для студ. спец. 7.050201, 7.050108 всіх форм навчання / П. Г. Перерва, С. Є. Лошакова ; Харків. держ. політехн. ун-т. – Харків : ХДПУ, 1999. – 45 с. – На рос. мові.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27691ruмаркетингработа курсоваярекомендациипоказатели аналитическиетоваремкость рынкапотребителистратегия маркетинговаяконъюктура рынкаценообразованиесбытрекламаКомплексне дослідження ринкуLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329