Шаша, І. К.Шаша, Людмила Іллівна2014-06-052014-06-052012Шаша І. К. Обгрунтування та вибір цільової функції автоматичної системи управління дорожнім рухом / І. К. Шаша, Л. І. Шаша // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 16. – С. 44-48.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7239Виконано аналіз ефективності використання потенційного екологічного ризику та скорочення середньої тривалості життя для управління дорожнім рухом та доведено, що застосування цих характеристик буде раціональним у випадку високої інтенсивності руху. Запропоновано в якості універсальної цільової функції оптимізації управління дорожнім рухом використовувати величину сумарного часу затримок транспортних засобів перед перехрестями міської вуличної мережі за один цикл регулювання.Substantiation and choice of road traffic automatic control system special facility. The analysis of potential ecological hazard usage efficiency and reduction of average length of human life for road traffic management has been done. It has been proved that the application of these characteristics will be efficient in case of high traffic volume. It is suggested to use the total value of road vehicle delay time at urban road network crossings as an universal function of road traffic management optimization. During one traffic control cycle.ukуправління дорожнім рухомекологічний ризиксередня тривалість життяінтенсивність руху автомобіліввикиди шкідливих речовинОбгрунтування та вибір цільової функції автоматичної системи управління дорожнім рухомArticle