Кітченко, Олена Миколаївна2018-03-152018-03-152014Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Медіапланування" : для студ. екон. ф-ту напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної та заочної форми навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 28 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35067У цьому виданні відповідно до навчального плану курсу "Медіапланування" наведено 8 тем, які вміщують задачі та ситуаційні вправи, подано деякі рекомендації щодо розв'язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питань курсу та отримати навички у розв'язанні задач медіапланування.ukмедіаплануваннярекламна компаніярекламні носіїрекламамедіапланмедіадослідженнямедіарелейшнзоціночні компоненти медіаплануМетодичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Медіапланування"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653