Марчук, Леся Сергіївна2023-02-102023-02-102022Марчук Л. С. Дослідження видів сучасного маркетингу [Електронний ресурс] // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2022 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2022. – P. 14-16. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62268.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62268В умовах сучасності існує багато класифікацій щодо видів маркетингу. З яких можна отримати безліч корисної інформації. Перед нами постає нове завдання: пристосуватись до нових форм поведінки, які споживачі представляють у процесі покупки та вибору товару чи послуги. Крім того, ми повинні скористатися технологічним прогресом та еволюцією, щоб мати більше кращих засобів для наближення до цільового ринку.ukмаркетингдослідженняекономікапослугиспоживачзадоволення потребДослідження видів сучасного маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-7108-1632