Руди, М. О.2014-04-252014-04-252013Руди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 136-142.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5709У роботі проведено дослідження, метою якого є вивчення ступеня, в якій соціальні медіа маркетингу в даний час використовується в діяльності українських підприємствThis article describes a study that aims to explore the extent to which social media marketing is being used in the work of Ukrainian enterprisesukсоціальний медіа маркетингсоціальні мережісоціальні медіареклама послугsocial media marketingtools of SMMsocial netssocial mediaІнтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємствArticle