Ілляшенко, Сергій МиколайовичБожкова, Вікторія ВікторівнаВасильєва, Т. А.Денисенко, Микола ПавловичЖарова, Любов ВалеріївнаЖихор, Олена БорисівнаКармінський, О. М.Клісіньскі, Я. С.Ковальчук, С. В.Лепа, Р. М.Максимова, Тетяна СеменівнаМірчев, Ангел БлажевМішенін, Є. В.Перерва, Петро ГригоровичПрокопенко, Ольга ВолодимирівнаРешетнікова, І. Л.Тєлєтов, Олександр СергійовичХлобистов, Євген ВолодимировичЧухрай, Наталія ІванівнаЯковлєв, Анатолій ІвановичБаранова, В. В.Біловодська, Олена АнатоліївнаБородіна, І. П.Бреус, С. В.Голишева, Є. О.Грищенко, О. Ф.Дериколенко, О. М.Должанський, І. З.Жданова, О. С.Жевага, О. О.Зубов, С. О.Івченко, Є. А.Ілляшенко, Наталія СергіївнаКоверга, С. В.Косенко, Олександра ПетрівнаКривич, Я. М.Лук'янихін, В. О.Махнуша, С. М.Мішеніна, Г. А.Мішеніна, Н. В.Нагорний, Є. І.Олефіренко, О. М.Охтень, О. О.Пересадько, Г. О.Петруня, Віра ЮріївнаПідлісна, О. В.Семенюк, С. Б.Ткачук, Ю. Я.Шведун, Вікторія ОлександрівнаШкола, В. Ю.Шипуліна, Юлія СергіївнаЯрова, І. Є.Боднар, А. В.Васильєва, О. А.Гайдабрус, Н. В.Кропивко, Д. С.Кугук, В. О.Кучмійов, А. В.Левченко, В. О.Летуновська, Н. Є.Найда, М. В.Підлісний, В. В.Провозін, М. В.Провозін, Н. В.Ронь, Я. О.Росохата, А. С.Рябченко, І. М.Сагер, Л. Ю.Самойленко, І. В.Сигида, Л. О.Тимохіна, Я. О.Тимченко, М. В.Ткачов, Максим МихайловичШатова, В. М.Шевлюга, О. Г.Щербаченко, В. О.2017-01-202017-01-202013Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Друкарський дім "Папірус", 2013. – 616 с.978-966-2787-63-4978-83-63649-04-3https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26393У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.ukекономіка Українипідприємство промисловекультура інноваційнамотивація соціальнакапітал інтелектуальнийконтрафактменеджмент екологічнийлогістикаменеджмент банківськийконтролінгІнновації у маркетингу і менеджментіBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-4028-7697