Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаТкачова, Надія Петрівна2019-02-182019-02-182012Перерва П. Г. Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 147-149.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39723ukпідприємство машинобудівнеконкурентоспроможністьефект синергетичнийбенчмаркінг конкурентно-синергетичнийпартнерФормування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0001-6618-0380