Яковлєв, Анатолій ІвановичЛарка, Людмила Сергіївна2016-12-282016-12-282014Яковлєв А. І. Засоби забезпечення раціонального асортименту продукції / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2014. – № 3. – С. 80-89.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25833У статті запропоновано доповнювати аналіз асортименту продукції розрахунками його раціональності за критерієм Спірмена, а також обґрунтовано доцільність застосування як критерію ранжування асортиментних груп продукції при побудові діаграми Парето маржинального прибутку.The aim of the research is to improve the methodological approaches to support the rational range of products under today's market conditions.ukраціональність асортиментуасортимент продукціїдіаграма Паретомаржинальний прибутоккритерій Спірменаrationality of rangerange of productsPareto chartmargin profitSpearman criterionЗасоби забезпечення раціонального асортименту продукціїThe tools of rational product range supportArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464