Романчик, Тетяна ВолодимирівнаСамойлов, Олександр2024-06-042024-06-042024Романчик Т. В. Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / Романчик Тетяна, Самойлов Олександр // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 67-68. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96-1.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78057ukрекламаефективністьзовнішньоекономічна діяльністьміжнародний маркетингреклама на зовнішньому ринкуadvertisingefficiencyforeign economic activityinternational marketingadvertising on the foreign marketЕфективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингуEfficiency of advertising campaigns in the international marketing systemArticlehttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415