Міщенко, Володимир АкимовичГарбуз, Н. П.2014-09-182014-09-182013Міщенко В. А. Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України / В. А. Міщенко, Н. П. Гарбуз // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 69 (1042). – С. 150-155.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8861В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.In the article influence of external factors is probed at forming of marketing strategy the enterprises of pastry industry.ukпромисловість кондитерськавироби кондитерськіринокекспортімпортmarketing strategyconfectionery industrymarketexportimportВплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі УкраїниArticle