Chernishova, D. V.Pererva, P. G.2023-05-232023-05-232023Chernishova D. V. Marketing of impressions in the tourism business [Electronic resource] / D. V. Chernishova, P. G. Pererva // Сталий розвиток міст [88-a студентська науково-технічна конференція ХНУМГ ім. О. М. Бекетова] : матеріали 16-ї Всеукр. студентської наук.-техн. конф. : в 4 ч. Ч. 3 / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – C. 491-493. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65414.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65414It has been proven that in tourism the tools of impression marketing will contribute to the sustainable development of services for consumers of tourist services.entourism industrybusinessimpression marketingmarketenterprisesMarketing of impressions in the tourism businessМаркетинг вражень у туристичному бізнесіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329