Кухаренко, Володимир Миколайович2021-04-062021-04-062016Кухаренко В. М. Коннективістський дистанційний курс "Змішане навчання" [Електронний ресурс] // Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : матеріали 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2016 р. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2016. – 8 с. – Режим доступу: http://2016.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=114, вільний (дата звернення 06.04.2021 р.)https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51981В даний час велика увага приділяється розвитку змішаного навчання – поєднанню традиційного та дистанційного (30-70%) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи – проаналізувати матеріали з мережі за тримісячний термін та отримати напрями розвитку теорії та практики змішаного навчання з використанням коннективістських підходів і методів формування персональної навчальної мережі. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження – процес формування персональної навчальної мережі. Результати аналізу показують, що на даному етапі викладачі не вважають діяльність з формування персональної навчальної мережі практичною діяльністю. Це пояснюється тим, що такий процес має неявний характер.ukнавчальний процесінформаційні технологіїконнективізмефективністьтрадиційне навчанняКоннективістський дистанційний курс "Змішане навчання"Thesishttps://orcid.org/0000-0003-0227-5836