Девиченко, А. М.Кітченко, Олена Миколаївна2017-03-142017-03-142015Девиченко А. М. Психологія реклами / А. М. Девиченко, О. М. Кітченко // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : тр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 20 грудня 2015 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 25-27.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27736ukпсихологічні механізмирекламні повідомленнярекламне зверненняпсихологія сприйняттяповедінка покупцяасоціативне мислення людиниманіпулювання підсвідомістюемоціїпсихологічний впливзагальна психологіясоціальна психологіяПсихологія рекламиThesishttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653