Карнафель, А. П.Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна2021-12-242021-12-242021Карнафель А. П. Маркетинг вражень як інноваційний спосіб просування компанії на ринку / А. П. Карнафель, Ю. Л. Татаринцева // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-3 грудня 2021 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – С. 248.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55455ukімідж компанійемпіричний маркетингконкурентоспроможністьрекламабрендиемоціїМаркетинг вражень як інноваційний спосіб просування компанії на ринкуThesishttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280