Ілляшенко, Сергій Миколайович2024-08-282024-08-282024Ілляшенко С. М. Ризики у маркетингу інновацій / Ілляшенко С. М. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 773.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80528Окреслено основні фактори ризику в маркетингу інновацій. Обґрунтовано необхідність багатофакторної оцінки ризиків в маркетингу інновацій для розроблення за її результатами системи заходів спрямованих на їх зниження.The main risk factors in the marketing of innovations are outlined. The necessity of multifactorial risk assessment in the marketing of innovations in order to develop a system of measures aimed at their reduction based on its results is substantiated.ukмаркетинг інноваційризики в маркетингуфактори ризикуmarketing of innovationsrisks in marketingrisk factorsРизики у маркетингу інноваційRisks in Marketing of InnovationsArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788