Косенко, Софія АндріївнаТкачова, Надія ПетрівнаПерерва, Петро Григорович2024-05-232024-05-232024Косенко С. А. Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Майбутнє – аудит : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Кривий Ріг, 15 січня 2024 р. / редкол.: М. І. Ступнік, В. С. Адамовська, М. Л. Крапивко, Є. В. Міщук ; Криворізький національний університет. – Електрон. текст. дані. – Кривий Ріг : Роман Козлов, 2024. – С. 93-96. – Отримано з http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5222, вільний (дата звернення 23.05.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77607Визначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.ukперсонал-маркетингвизначенняметодидослідженняуправліннятрансферпромислові підприємстваСутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329