Манько, Тетяна Анатоліївна2017-07-012017-07-012016Манько Т. А. Засоби стимулювання збуту та оцінка їх ефективності на підприємстві / Т. А. Манько // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 24 (1196). – С. 73-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30451Метою статті є дослідження та обґрунтування теоретичних положень та вдосконалення науково-методичних рекомендацій щодо оцінки ефективності стимулювання збуту на підприємстві. Систематизовано засоби стимулювання збуту на підприємстві, узагальнено методичні підходи та обґрунтовано систему показників оцінки ефективності стимулювання збуту на підприємстві.The article is concerned with justification of theoretical propositions and improve scientific guidelines on assessing the effectiveness of sales promotion in the company. Systematized means of sales promotion in the company, summarizes methodological approaches and proved system of indicators to measure the effectiveness of sales promotion in the company.ukконкуренціярекламарекламна кампаніястимулиcompetitionadvertisingadvertising campaignЗасоби стимулювання збуту та оцінка їх ефективності на підприємствіMeans of promoting sales and effectiveness evaluation of the enterpriseArticle