Авраменко, Ю. П.Сударкіна, Світлана Петрівна2014-10-292014-10-292012Авраменко Ю. П. Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС» / Ю. П. Авраменко, С. П. Сударкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25. – С. 93-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9930У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.This article considers the importance and necessity of marketing strategy development and its improvement. Found out a purpose, marketing tasks and also this enterprise strategies. There are suggestion ideas for improvement of existent marketing strategy in this article.ukефективність підприємствауправління підприємствомспоживачіконкурентоспроможністьпродукціяпопитпотребиекономіка ринковаобсяг продажуУдосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»Article