Думчиков, Володимир МиколайовичГлізнуца, Марина ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2024-01-032024-01-032023Думчиков В. М. Роль і значення маркетингових комунікацій на сучасному ринку [Електронний ресурс] / Володимир Думчиков, Марина Глізнуца, Петро Перерва // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет. конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленко [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 478-480. – URL: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72568В доповіді доведено, що маркетингові комунікації фірми - це комплексний вплив фірми на внутрішнє і зовнішнє середовище з метою створення сприятливих умов для стабільної прибуткової діяльності на ринку. Маркетингові комунікації - це двосторонній процес: з одного боку, передбачається вплив на цільову та інші аудиторії, а з іншого боку, отримання контрінформації про реакцію цих аудиторій на вплив, здійснюваний фірмою. Обидва ці компоненти однаково важливі; Їх єдність дає підстави говорити про маркетингові комунікації як про систему.ukмаркетингові комунікаціїзовнішнє середовищеринокбізнес-діяльністьРоль і значення маркетингових комунікацій на сучасному ринкуThe role and significance of marketing communications in the modern marketArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329