Васильцова, Світлана Олександрівна2023-11-162023-11-162023Методичні вказівки до виконання курсового проекту з курсу "Проектний менеджмент у маркетингу" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти за освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. В. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 36 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70820На сучасному етапі розвитку ринкового господарства у розвинених країнах використання проектного менеджмента стало стандартом професійної діяльності ведення бізнесу. Вплив управління проектами особливо помітний у зв’язку з розвитком інформаційних технологій. Сьогодні «світ проектного менеджмента» поєднує національні і міжнародні організації – інвестиційні, промислові, консалтингові та інжинірингові фірми, органи влади. Проводяться конгреси і симпозіуми, видаються журнали, книги, підручники, створюється програмне забезпечення та ін. У процесі переходу України до ринкових умов господарювання зростає актуальність використання проектного менеджмента, що потребує підготовки висококваліфікованих фахівців в цій галузі. Метою курсової роботи з дисципліни «Проектний менеджмент у маркетингу» є формування у здобувачів здібностей до забезпечення: ефективного обґрунтування проектних рішень та управління проектною діяльністю на основі застосування специфічних методів та інструментів, що забезпечують досягнення проектних цілей; комплексного аналізу показників проекту та визначення шляхів їх оптимізації; узагальнення досвіду з управління проектами з метою визначення методичних і практичних напрямів їх подальшої реалізації.ukметодичні вказівкиекономічна діяльністьфінансипідприємницька діяльністьжиттєвий циклмаркетингринкові відносинибізнесМетодичні вказівки до виконання курсового проекту з курсу "Проектний менеджмент у маркетингу"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922