Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаЮр'єва, Ірина АнатоліївнаЧжоу, Жуй2024-04-042024-04-042024Татаринцева Ю. Л. Сталість та інтеграція принципів сталого розвитку у стратегію відновлення підприємств після кризи: роль інвестицій та цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Ю. Л. Татаринцева, І. А. Юр'єва, Ж. Чжоу // Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація = Business models for sustainable development: challenges and digital transformation : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 лютого 2024 р. / ред. кол.: Т. Мірошниченко [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна. – 2024. – С. 352-354. – Отримано з https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18300https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76099ukінтеграціясталий розвитоккризапідприємствоцифровий маркетингінвестиціїСталість та інтеграція принципів сталого розвитку у стратегію відновлення підприємств після кризи: роль інвестицій та цифрового маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280https://orcid.org/0000-0002-8159-7763