Слєпцов, ОлександрПрядка, АнастасіяЛарка, Людмила Сергіївна2024-07-092024-07-092024Слєпцов О. О. Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу / О. О. Слєпцов, А. Є. Прядка, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 889.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79197Систематизовані основні характеристики глобалізаційних змін на ринку реклами. Досліджені ключові тенденції світового ринку реклами. Визначено необхідність дотримання балансу між стандартизацією через глобалізацію та адаптацією до цільової аудиторії окремої країниukглобалізаціяТНКміжнародний ринок рекламицифрова рекламаSEOконтекстна рекламаESOMARОсобливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464