Друз'яка, Т. О.Шевченко, Марина Миколаївна2020-04-032020-04-032018Друз'яка Т. О. Інтернет-просування товарів як інструмент маркетингу сучасного підприємства / Т. О. Друз'яка, М. М. Шевченко // Інформаційні технології наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies science, engineering, technology, education, health наук. вид. тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] у 4 ч. Ч. 3 ред. Є. І. Сокол. – Харків НТУ ХПІ, 2018. – С. 133.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45436ukекономікаінтернет маркетингмобільний пристрійгеотаргетингконтентінтернет трафікчат-ботитехнологіїІнтернет-просування товарів як інструмент маркетингу сучасного підприємстваThesis