Лавріненко, Ольга Валеріївна2022-05-102022-05-102019Лавріненко О. В. Діяльність науково-педагогічних шкіл з теоретичної електротехніки в системі вищої професійної технічної освіти України 1991–2017 рр. / О. В. Лавріненко // Наука як феномен національної культури : зб. матеріалів 24-ї Всеукр. наук. конф. молодих істориків науки, техніки і освіти та спеціалістів, 19 квітня 2019 р. – Київ : [б. в.], 2019. – С. 115-118.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56803Історичний розвиток теоретичної електротехніки на сучасному етапі слід розглядати в контексті розвитку двох основних наукових рівнів: перший рівень – це діяльність академічних наукових шкіл в системі Національної Академії Наук (НАН) України, другий рівень – це діяльність науково – педагогічних шкіл в системі вищої професійної технічної освіти, які представлені фундаментальними роботами науковців спеціалізованих вищий навчальних закладів країни: НТУ "Київський політехнічний інститут", НУ "Львівська Політехніка" та НТУ "Харківський політехнічний інститут" на сучасному етапі їх наукового шляху та розвитку.ukтеоретична електротехніканаукові школиЩерба А. А.Стахів П. Г.Борисенко А. М.Боєв В. М.Діяльність науково-педагогічних шкіл з теоретичної електротехніки в системі вищої професійної технічної освіти України 1991–2017 рр.Thesishttps://orcid.org/0000-0001-5274-3955