Кітченко, Олена МиколаївнаКучіна, Світлана Едуардівна2018-03-152018-03-152017Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Рекламний бізнес" : для студ. екон. ф-ту спец. "Маркетинг" денної та заочної форми навчання / уклад.: О. М. Кітченко, С. Е. Кучіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 40 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35068Дані методичні вказівки відповідно до навчального плану з курсу "Рекламний бізнес" включають 8 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв'язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питання курсу та отримати навички в розв'язанні задач рекламного бізнесу.ukрекламний бізнесрекламний образрекламний риноксуб'єкти рекламного ринкурекламний процесрекламні повідомленняпрезентаціїрекламна компаніяоцінка рекламної діяльностіМетодичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Рекламний бізнес"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653