Чекаліна, Елеонора ПетрівнаСікєтіна, Наталія ГеннадіївнаСукач, С. О.2017-09-202017-09-202009Чекаліна Е. П. Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна, С. О. Сукач // Актуальні проблеми розвитку економіки України в контексті глобалізаційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, 9 грудня 2009 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 227-228.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31397Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.Offered to use the mathematical method for calculation of the volume of marketed product and profit on each stage of goods lifecycle and of its all cycle. Such calculation required for decision making about turning the enterprise on issue of the new type to product.ukтоварконкурентоспроможністьжиттєвий циклприбутокінтегральна функціяФази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможностіThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997